İşte Dünyanın İkinci Uydusu

Bilim adamları geçtiğimiz aylarda uzun uğraşlar sonucu yaptığı çalışmalarda dünyanın ikinci uydusunu keşfetti. Böylece Ay haricinde yeni bir uydu olabileceği bilim dünyası tarafından konuşuluyor.

İşte Dünyanın İkinci Uydusu

Uzun uğraşlar sonucunda dünyanın yörüngesinde aynı Ay gibi fakat tamamen farklı olan ikinci bir uydunun olabileceği ortaya çıktı. ABD'nin Arizona bölgesinde Catalina Sky Survey çalışanları uzun yıllar üzerine çalıştıkları dünyanın ikinci uydusu konusunda önemli açıklamalarda bulundu.

Yapılan açıklamalarda dünyanın ikinci uydusunun yaklaşık bir otomobil büyüklüğünde olduğu keşfedildi. New Scientist haberlerine göre 1,9 ile 3,5 metre büyüklüğünde olduğu söylenen dünyanın ikinci uydusu dünya çevresindeki tam bir turunu ortalama 47 günde tamamlıyor. Çeşitli bilim adamları tarafından oldukça ilgi çekici ifadeler yer alıyor. Astrofizik Gözlemevi’nde yapılan çalışmalar sonucunda görevlilerin yaptığı açıklamalar tüm dünyayı ayağa kaldırmaya yetti.

Eldeki Tüm Veriler 2. Bir Uydu Yönünde

Astrofizik Gözlemevi Küçük Gezegen Merkezi’nde yapılan çalışmalar sonucunda yetkililerin yaptığı açıklamalarda ikinci uydu olarak adlandırılan gök cisminin dünyaya bağlandığını anlamanın yörüngeleri takip etmekten geçtiği bilgileri yer aldı. Yörüngelerin takip edilmesinin ardından II. uydu olarak adlandırılan gök cisminin bir şekilde dünyaya bağlandığı net bir şekilde görülüyor. Ayrıca dünyanın ikinci uydusu olarak adlandırılan cisimde Güneş radyasyonu basıncından dolayı herhangi bir yörünge değiştirme saptanmadı. II. uydu olarak bilinen cismin herhangi daha önce bulunan yapay bir nesne ile bağlantısı kurulamadı.

Yorumlar (0)